71% dintre angajații din Generația Z aleg mișcarea moonlight

71% dintre angajații din Generația Z aleg mișcarea moonlight

  • Generația Z vede moonlight ca o cale de a câștiga mai mult și de a-și dezvolta competențele.
  • Gen Z o să devină 27% din forța globală până în 2025.
  • Moonlighting-ul: practica de a prelua sarcini extra, în afara locului de muncă principal.

Gen Z iubește să muncească! E concluzia unui nou sondaj realizat de aplicația Hunch. Ce arată? Că 71,4% din angajații Generației Z au un al doilea job în afara celui principal pentru că le îmbunătățește abilitățile și veniturile. Ce au de făcut companiile? Să se adapteze realității de pe piața muncii când tinerii caută mai multe surse de venit și modalități de dezvoltare.

Cum pot companiile să se adapteze pentru a reține angajații din Generația Z?

„Ar trebui să luăm câteva tool-uri noi. Acum este la modă muncă hibridă, în care lucrezi de acasă și mergi o dată pe săptămâna la birou. Mulți tineri aleg acest moonlight prin care Generația Z își ia al doilea job pentru că le îmbunătățește…

Citeste mai mult

Articole recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *