Generația Z investește în business fără să se gândească la riscuri

Generația Z investește în business fără să se gândească la riscuri

  • Un sondaj Bloomberg arată că tinerii iau decizii mai riscante în business.
  • Studiu arată că tinerii își iau informațiile pentru investiții de pe YouTube.
  • 40% din Gen Z se află sub o formă sau alta în stock market.

E clar că tinerii sunt mai încrezători când vine vorba de decizii. Sociologii spun că au mai mult curaj datorită faptului că o pot lua de la capăt, oricând. Un sondaj Bloomberg arată că Generația Z ia decizii mai riscante în afaceri. Și sunt și mai mulți. 40% dintre Gen Z se află sub o formă sau alta pe stock market. Cei mai mulți investesc în crypto monede.

Ce arată sondajele? Care sunt obiceiurile tinerilor în business?

Tinerii par că trăiesc fiecare clipă ca și când ar fi ultima. Sondajul Bloomberg arată că Gen Z iau decizii mai riscante dar și mai neinspirate decât afaceriștii din generațiile anterioare. Deși statisticile arată că Gen Z sunt mai educați din punct de vedere financiar decât milenialii sau Gen X, nu cunosc…

Citeste mai mult

Articole recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *