- NFT-urile greu de obținut și scumpe sunt adesea poziționate ca anumite chei către alte produse și experiențe, atât fizice, cât și digitale.
- Noua lansare se aliniază cu perspectiva declarată de Louis Vuitton în ceea ce privește NFT-urile.
- „Trebuie să vedem care vor fi aplicațiile metaversului și ale NFT-urilor”, a declarat directorul executiv al LVMH, Bernard Arnault.
Louis Vuitton anunță o nouă colecție denumită „Treasure Trunks”, care va oferi proprietarilor acces la produse și experiențe unice. Fiecare piesă costă 39.000 de euro. Lansarea NFT face parte dintr-un nou proiect numit „Via”, cuvânt care face aluzie la scopul de a avea produse și experiențe inaccesibile celorlalți, scrie Vogue.
Aceasta a devenit o tendință cheie în proiectele NFT de marcă, NFT-urile greu de obținut și scumpe fiind adesea poziționate ca anumite căi către alte produse și experiențe, atât fizice, cât și digitale. Brandul consideră Via ca fiind un nou…