- Peste 30 de branduri și-au transformat produsele în tematica Barbie.
- Compania Mattel se bazează pe merchtainment.
- Mattel a transformat jucăria Barbie într-un film și filmul în produse.
Premiera filmului „Barbie” va fi pe 21 iulie. Estimările Barbie sunt de 85 de milioane de dolari încasări în primul weekend. Asta înseamnă promovare de miliarde. După mai mult de 60 de ani, legenda Barbie atrage acum atenția tuturor mai mult ca niciodată. De la lansarea trailer-ului noului film și până azi, peste 30 de brand-uri și-au transformat produsele în tematica Barbie. Mattel, compania americană care a creat păpușa, se laudă că se bazează pe merchtainment. Adică a transformat jucăria într-un film, iar filmul într-o linie extinsă de produse, scrie Indy100.
Există gogoși, periuțe de dinți, case pe AirBnb pe care poți să le închiriezi și o grămadă de accesorii. Toate roz, evident. Peste un miliard de dolari a încasat compania Mattel din vânzarea de…